Åldersnoja

Bengt: Födelsedagsfirande med kulturell dag (Fotografiska och Liljewalls vårsalong) i Stockholm i torsdags. Middag med dottern på kvällen. En toppentrevlig dag alltså men så tänker jag så här dagen efter med bävan att om ett år fyller jag sjuttio! Det känns ju otroligt gammalt! Men så slår det mig att jag faktiskt kände likadant då jag var 39 år. Och då jag var 49 och 59... En sorts "fylla jämnt - noja" alltså som man får leva med...
 
                                                                   
                                                                   Djurgårdsfärjan mot
                                                                           Liljewalls!
 
                                                    Datorspelande ungdom - en målning "i tiden"
                                                     på Liljewalls vårsalong