Sol, shopping och stickning

Lena: En fin dag med fågelkvitter och en sol som nästan värmde. Så härligt att ljuset är på väg tilllbaka! Gav mig av till staden dvs Norrtälje för att uträtta diverse ärenden.  Det blev en rejäl shoppingrunda, kors och tvärs och hit och dit. Efter 8000 steg landade jag utmattad med fyllda kassar på ett av stans mysiga caféer. Kassarnas innehåll kan tyvärr inte avslöjas idag- men så mycket kan jag berätta att de innhöll födelsedagspresenter. Inte så mycket som ett garnnystan till mig själv. 
Jo jag har börjat sticka igen efter många års uppehåll och det är så roligt!  Varje måndagkväll är det stickcafé. Denna kväll gjorde vi något väldigt spännande och lärorikt, nämligen klippte upp en vacker kofta som en i gruppen stickat klart. Men det gick galant utan att några maskor stack iväg.